ساعت کاری فروشگاه: شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 تا 22

معرفی بهترین عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

در رابطه با اهمیت استفاده از عطر و ادکلن همین بس که در بالا بردن کیفیت روابط اجتماعی شما بسیار تاثیرگذار است و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد، در واقع عطر و ادکلن تکمیل کننده استایل شماست. با توجه به تنوع بالای برندهای عطر و ادکلن پیدا کردن بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا کار چندان راحتی نیست؛ به‌همین خاطر در این بخش تعدادی از برندهای محبوب و پرطرفدار را معرفی و بررسی خواهیم کرد تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

همانطور که می‌دانید اکثر عطرها و ادکلن‌ها پخش بوی نسبتا مناسبی دارند، اما از لحاظ ماندگاری ضعیف هستند در واقع فقط برندهای معروف همزمان پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارند. پس اگر دنبال ادکلن زنانه با ماندگاری بالا هستید، گزینه‌های زیر انتخاب مناسبی برای شما هستند.

  • عطر Carolina Herrera Good Girl (گود گرل)
  • عطر Chanel Coco Mademoiselle (کوکو مادمازل)
  • عطر Xerjoff La Tosca (لاتوسکا برند زرجوف)
  • عطر Tomford Black Orchid (بلک ارکید)
  • عطر Burberry My Burberry (مای بربری)
  • عطر Lancome La vie Est Belle (لاویه بل برند لانکوم)
  • عطر   Gucci Bloom (گوچی بلوم)
  • عطر Bombshell Forever (بمب‌شل فور اور برند ویکتوریا سکرت)

عطرهای دیگری مثل ادتویلت برایت کریستال ورساچه، دیور جادور، لالیک آمیتیس، ادکلن هالوین بنفش، رالف لورن رومانس، فلاور بمب ویکتور اند رولف، پولو کلاب بورلی هیلز، هیپوتنیک پویزن، نارسیس رودریگز فور هر پرفیوم، باکارات رژ، دولچه ویتا کریستسن دیور و… جزو بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا هستند.

عطر Carolina Herrera Good Girl

یکی از جذابیت‌های اولیه این عطر طراحی خاص شیشه آن است که مطمئنا با آن آشنا هستید. طراحی شیشه این عطر مشابه کفش پاشنه بلند است. رایحه این عطر گرم و شیرین بوده و برای استفاده در دو ماه دوم سال که هوا سردتر است انتخاب عالی و خوبی محسوب می‌شود. عطر گودگرل در لیست بهترین عطر زنانه قرار می‌گیرد؛ چرا که بوی بسیار خوب، پخش بوی عالی و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

عطر Chanel Coco Mademoiselle

عطر کوکو مادمازل از برند معروف و مطرح فرانسوی یعنی شنل (chanel) را می‌توان بهترنی عطر زنانه با ماندگاری بالا دانست؛ چرا که در طول سال‌های متمادی این عطر به عنوان بهترین ادکلن زنانه شناخته شده است. این عطر رایحه شیرین و ملایمی داشته و استفاده از آن در فصول سرد سال بسیار پیشنهاد می‌شود.

عطر Xerjoff La Tosca

از دیگر عطرهای زنانه که بسیار خوشبو است و ماندگاری بالایی دارد می‌توان به عطر لاتوسکا از برند زرجوف اشاره کرد. این عطر گران قیمت یک عطر زنانه با ماندگاری بالا است که رایحه شیرینی دارد. این عطر برای همه فصول سال مناسب است.

عطر Tomford Black Orchid

برند تام فورد همواره در میان برندهای تولیدکننده عطر خوش درخشیده و عطر و ادکلن‌های بسیار محبوبی را عرضه کرده است. بلک ارکید یکی از بی‌نظیرترین عطرهای این کمپانی است که رایحه شیرین و گرم بسیار جذابی دارد. در کل اگر بخواهیم یک عطر زنانه با ماندگاری بالا و با پخش بوی عالی معرفی کنیم، بی‌شک از ادکلن بلک ارکید نام خواهیم برد.

عطر Burberry My Burberry

یکی از عطرهای بسیار خوب زنانه که هم از لحاظ پخش بو و هم از لحاظ ماندگاری بسیار عالی است و همچنین قیمت مقرون‌ به صرفه‌تری نسبت به عطرهای دیگر برندها دارد، عطر مای بربری است. رایحه این عطر شیرین و نسبتا ملایم بوده و انتخاب مناسبی برای روزهای خوش‌ آب‌وهوای پاییز و بهار محسوب می‌شود.

عطر Lancome La vie Est Belle

کمپانی لانکوم از جمله پیشتازان حوزه تولید عطر و ادکلن است. از جمله بهترین عطرهای زنانه این برند لاویه بل را می‌توان نام برد که رایحه آن شیرین و گرم است. همانطور که می‌دانید عطرهای شیرین معمولا برای روزهای خنک سال انتخاب مناسب‌تری هستند و شما می‌توانید از این عطر بسیار خوشبو در فصول سرد سال بهره ببرید.

عطر Gucci Bloom

گوچی بلوم؛ یک عطر خنک با رایحه شبیه به گل‌های یاس و مریم که توسط کمپانی گوچی عرضه شده و جزو بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا محسوب می‌شود. لطافت و سادگی این عطر حتی از طراحی شیشه عطر آن نیز مشخص بوده و مطمئنا یک انتخاب عالی برای همه خانوم‌ها است.

عطر Bombshell Forever

یکی از معروف‌ترین عطرهای برند ویکتوریا سکرت با رایحه خنک و تلخ عطر بمب‌شل فور اور است. این ادکلن فوق‌العاده برای همه خانوم‌ها و دختران جوان مناسب است و در عین پخش بوی بالا، ماندگاری بسیار بالایی هم دارد.

در نهایت اگر می‌خواهید هر کدام از عطرهای معروف دنیا را تهیه کنید و از لحاظ مناسب بودن قیمت، اصل بودن کالا، کیفیت و ماندگاری عطر مطمئن باشید، خرید از مجموعه بزرگ عطر حبیبی را پیشنهاد می‌کنیم.

اشتراک گذاری :

مطالب اخیر :

عضویت در خبرنامه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط