ساعت کاری فروشگاه: شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 تا 22

معرفی بهترین عطر و ادکلن تلخ و خنک و سرد مردانه

ادکلن تلخ و خنک مردانه

معرفی بهترین عطر و ادکلن تلخ و خنک و سرد مردانه در سال جدید از دیدگاه خریداران

عطری که آقایان جهت خرید انتخاب می‌کنند؛ باید با سلیقه و شخصیت آن‌ها هماهنگی داشته باشد. در واقع ادکلن به عنوان امضای شخصی استایل شناخته می‌شود. به واسطه بهترین عطر و ادکلن تلخ و خنک و سرد مردانه می‌توانید جذابیت شخصیت مردانه خود را دوچندان کنید. همچنین استفاده از عطر مورد علاقه بسیار لذت بخش می‌باشد. سلیقه آقایان سخت پسند و لاکچری ادکلن‌ تلخ و خنک است. برای افزایش جذابیت مردانه باید استفاده از عطر را در اولویت قرار داد. برای افزایش اعتماد به نفس در محیط‌های کاری و اجتماعی استفاده از عطر به شدت توصیه می‌شود. تحت چنین شرایطی می‌توانید با عزت نفس بیشتری فعالیت‌های خود را دنبال کنید. با خرید بهترین ادکلن حس شادابی و سرزندگی را به خود هدیه خواهید داد.

یهترین ادکلن تلخ و خنک مردانه

پرطرفدارترین عطر و ادکلن تلخ و خنک و سرد مردانه:

در حال حاضر بسیاری از برندهای مشهور در زمینه تولید ادکلن تلخ و سرد و خنک مردانه فعالیت می‌کنند. این عطر می‌تواند انتخابی ایده آل برای آقایان قدرتمند باشد. همچنین برای یک قرار عاشقانه نیز پیشنهادی مناسب به شمار می‌آید. رایحه هر یک از ادکلن‌های تلخ و خنک و سرد متفاوت می‌باشد. بهترین ادکلن تلخ و خنک مردانه برند با قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

آقایان بر اساس سلیقه خود باید بهترین رایحه را انتخاب کنند. این نوع از عطرها برای هر فصلی از سال انتخاب مناسب و ایده آلی به شمار می‌آیند. انواع عطر و ادکلن‌هاب مشهور و برند موجود در بازار شامل موارد زیر هستند. بر اساس سلیقه و رایحه مورد علاقه خود می‌توانید هر یک از عطرهای زیر را جهت خرید انتخاب کنید.

●دولچه گابانا لایت بلو اینتنس مردانه (D&G Light Blue Intense Pour Homme):

این ادکلن مردانه رایحه شیرین، تلخ و سردی دارد. بهترین ادکلن تلخ و خنک مردانه توسط برند دولچه گابانا تولید می‌شود. نت‌های ابتدایی این ادکلن رایحه چوب به وضوح احساس می‌شود‌. این محصول قدرت بخش بسیار بالایی دارد. به طوری که از فاصله چند متری نیز بوی آن احساس می‌شود. ادکلن دولچه گابانا لایت بلو قرارهای عاشقانه و کاری انتخابی مناسب به شمار می‌آید. این عطر برای روزهای گرم سال به شدت توصیه می‌شود. همچنین این محصول بیش از چندین ساعت ماندگاری دارد.

پس از یک بار استفاده از این عطر به رایحه متفاوت و منحصر به فرد آن پی خواهید برد. این ادکلن باعث ایجاد لک روی لباس نمی‌شود.

●کرید رویال میفر (Creed Royal Mayfair):

این ادکلن تلخ و خنک مردانه فرانسوی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. به صراحت می‌توان ادعا کرد، که این محصول در رده پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد. این ادکلن رایحه ترکیبی داشته و فرمولاسیون پیشرفته آن از ترکیب: درخت کاج، زنجبیل و لیمو ترش سبز و رز به دست آمده است. این عطر انتخاب آقایان جسور می‌باشد و همچنین استشمام این رایحه به ایجاد یک تصویر ذهنی مثبت در آقایان کمک می‌کند.

این ادکلن مرزهای جذابیت را در آقایان می‌تواند تغییر دهد.

بهترین عطر های خنک و تلخ مردانه

●دیور ساواج ادو پرفیوم (Dior Sauvage EDP):

این عطر تلخ و خنک مردانه توسط یک برند فرانسوی برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ تولید شد. این عطر تلخ در تمامی روزهای سال قابل استفاده می‌باشد. این محصول بیش از چندین ساعت ماندگاری دارد و رایحه بی‌نظیر آن هر فردی را مجذوب به خود می‌کند. ادکلن دیور از ترکیب: ترنج و نت میانی شامل رایحه¬ اسطوخودوس، بادیان ختایی، جوز و فلفل به دست آمده است. این عطر به دلیل رایحه تلخ و سردی که دارد؛ بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

انتخاب آقایان شیک پوش و خوش استایل برای قرارهای کاری و عاشقانه این عطر می‌باشد.

●بلو د شنل ادو تویلت (Bleu De Chanel EDT):

به صراحت می‌توان ادعا کرد، که بهترین ادکلن تلخ و خنک مردانه این محصول می‌باشد. این ادکلن توسط کمپانی شنل تولید و به فروش می‌رسد. بوی دلنشین باعث ایجاد یک تصویر ذهنی مثبت از شما در موقعیت‌های مختلف خواهد شد. این عطر به خوشبو بودن آقایان شیک پوش کمک بسیار زیادی می‌کند. این محصول با قیمت مناسب و ایده آلی در ایران به فروش می‌رسد.

برای ثبت یک تجربه متفاوت خرید عطر شنل را باید در اولویت قرار داد. این ادکلن دارای سه نت ابتدایی، میانی و پایانی می‌باشد. برای هر یک از نت‌ها از ترکیبات مختلفی استفاده شده است. حس لذت را با این ادکلن به صورت تمام عیار لمس خواهید کرد.

●آمواژ رفلکشن مردانه (Amouage Reflection For Men):

ادکلن آمواژ در سال ۲۰۰۷ به عنوان بهترین ادکلن تلخ و خنک مردانه برای اولین بار در کشور عمان تولید و به بازارهای جهانی معرفی شد. این ادکلن حس بی‌بدیلی از لذت و شادابی را در آقایان می‌تواند به وجود بیاورد. این عطر دارای رایحه‌ای معتدل و خنک می‌باشد؛ به همین دلیل بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این محصول ساعت‌ها روی لباس شما باقی می‌ماند و هر ثانیه رایحه بی‌نظیر ادکلن آمواژ را احساس خواهید کرد. این محصول حسی از آرامش و اعتدال را می‌تواند در آقایان ایجاد کند.
هر یک از نت‌های مختلف این محصول می‌تواند احساسات طرف مقابل را تحریک کند.

هر یک از نت‌های مختلف این محصول می‌تواند احساسات طرف مقابل را تحریک کند.  

نام ادکلن

ویژگی بارز محصول

دولچه گابانا لایت بلو اینتنس مردانه (D&G Light Blue Intense Pour Homme)

ماندگاری بسیار بالا رایحه تلخ و شیرین

کرید رویال میفر (Creed Royal Mayfair)

پخش بوی بسیار بالا

دیور ساواج ادو پرفیوم (Dior Sauvage EDP)

فاقد محصولات شیمیایی مضر برای سیستم تنفس

بلو د شنل ادو تویلت (Bleu De Chanel EDT)

عدم ایجاد لک روی لباس

آمواژ رفلکشن مردانه (Amouage Reflection For Men)

ماندگاری بسیار بالا و پخش بو از فاصله چند متری

 

اشتراک گذاری :

مطالب اخیر :

عضویت در خبرنامه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط