ساعت کاری فروشگاه: شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 تا 22

معرفی بهترین برند های عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

بهترین ادکلن مردانه

برندهای مختلف و معتبری در زمینه تولید انواع عطر و ادکلن فعالیت می‌کنند. یک رایحه خوش می‌تواند خاطره‌ای فراموش نشدنی را در ذهن هر فردی به وجود بیاورد. با ما در عطر حبیبی با معرفی بهترین عطر مردانه همراه باشید.

در واقع تکمیل کننده استایل هر فردی استفاده از عطر و ادکلن برند و با ماندگاری بالا می‌باشد. در انتخاب یک عطر باید نهایت دقت و وسواس را به خرج داد؛ زیرا رایحه خوش امضای شخصی فرد در استایل‌های مختلف می‌باشد.

بهترین عطر و ادکلن مردانه شامل:

  • لویی ویتون امبر نومد
  • تام فورد نویر اکستریم
  • ادو پرفیوم باکارات رژ ۵۴۰
  • اورتو پاریسی مگاماره 

استفاده از چنین عطر و ادکلن‌هایی در آقایان می‌تواند جذابیت به معنای واقعی را به وجود بیاورد. برای افزایش شانس موفقیت خود در فعالیت‌های اجتماعی، کاری و حتی قرارهای عاشقانه باید استفاده از عطر و ادکلن برند را در اولویت نخست قرار داد.

معرفی بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه با ماندگاری بالا:

هم اکنون بهترن عطر و ادکلن‌های مردانه با ماندگاری بالا حجم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده‌اند. این نوع از ادکلن‌ها به دلیل ماندگاری بالا از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند. همچنین عطر و ادکلن‌های مردانه باعث ایجاد جذابیت بیشتری در آقایان می‌شود. هم اکنون کمپانی‌های مختلفی به صورت حرفه‌ای و تخصصی در زمینه تولید این عطر فعالیت می‌کنند.

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

برخی از برندها با تولید محصولات جدید با رایحه متفاوت توجه مشتریان را به خود جلب کرده‌اند. با خرید یک ادکلن می‌توان اصالت به معنای واقعی را در چارچوب یک رایحه خوش به ارمغان آورد. بر اساس جدیدترین بررسی‌های صورت گرفته؛ پرفروش‌ترین و بهترین عطر و ادکلن‌های مردانه شامل موارد زیر هستند. این ادکلن ها به دلیل رایحه خوش، قیمت مناسب و درجه کیفی بالا در لیست پرفروش‌ترین‌های بازار قرار دارند. این ادکلن‌ها در بازارهای جهانی با محبوبیت بدون حد و مرزی مواجه شده‌اند. بر اساس سلیقه و نظر شخصی خود می‌توانید بهترین رایحه را جهت خرید انتخاب کنید.

لویی ویتون امبر نومد Louis Vuitton Omber Nomede:

این ادکلن مردانه به دلیل رایحه بسیار خوب و مطلوبی که دارد؛ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ادکلن لویی ویتون امبر نومد ترکیبی پیچیده از رایحه عنبر، مشک و گل‌های بهاری می‌باشد. این ادکلن باعث ایجاد حساسیت و التهاب خاصی در پوست نخواهد شد. این محصول موجب تشدید حساسیت‌های تنفسی نمی‌شود. ادکلن لویی ویتون امبر نومد از نت‌های بسیار خاصی از جمله لوبان، رز، شمعدانی، روایح دودی، عود، تمشک، زعفران، چوب درخت قان و عنبر تشکیل شده است.

میزان ماندگاری این ادکلن بیش از ۶ ساعت می‌باشد. این محصول حاوی درصد الکل کمتری است؛ به همین دلیل ماندگاری بالاتری دارد.

میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ (Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540):

این ادکلن لاکچری ترکیبی از رایحه‌های مدرن و کلاسیک می‌باشد. این محصول به دلیل ماندگاری فوق العاده بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ادکلن باکارات رژ قدرت پخش بسیار زیادی دارد، به طوری که حسی سرشار از اعتماد به نفس را به فرد القا می‌کند. این ادکلن بسیار متمایز از سایر نمونه‌های مشابه موجود در بازار می‌باشد.

به نوعی فرد در اثر استفاده از این ادکلن حس اصالت و لاکچری بودن را به معنای واقعی تجربه خواهد کرد. این محصول در یک بازه زمانی کوتاه مدت؛ حجم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است. این ادکلن برای موقعیت‌های رسمی و اختصاصی بهترین گزینه به شمار می‌آید. رایحه این محصول هر فردی را مجذوب شما خواهد کرد. این ادکلن پخش بوی بسیار خوبی داشته و در هر محیط رایحه آن احساس خواهد شد.

ادکلن مردانه با ماندگاری بالا

پتام فورد نویر اکستریم (Tom Ford Noir Extreme):

این محصول ساخت یک برند آمریکایی می‌باشد، که به صورت حرفه‌ای تولید عطر و ادکلن را دنبال می‌کند. ادکلن تام فورد ترکیبی تند از عطر وانیل و عود می‌باشد. افرادی که قصد خرید یک ادکلن با رایحه جدید را دارند؛ خرید ادکلن تام فورد را باید در اولویت نخست خود قرار دهند. این محصول باعث ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی نخواهد شد. نت‌های پایانی رایحه این عطر حاوی بوی گل‌های بهاری می‌باشد. این ادکلن جاذبه‌های مردانه آقایان را تا دو برابر می‌تواند افزایش دهد.

در صورتی که یک عطر عادی فاقد چنین ویژگی می‌باشد. این محصول رایحه بسیار متفاوتی دارد، به طوری که تا مدت‌ها در ذهن افراد باقی می‌ماند. با خرید این ادکلن حس خوب لاکچری بودن را می‌توان تجربه نمود.

اورتو پاریسی مگاماره (Orto Parisi Megamare):

این ادکلن برای روزهای گرم سال بهترین گزینه به شمار می‌آید. به کمک این عطر می‌توانید در روزهای گرم سال نیز خوشبو باشید. این محصول از رایحه‌های خنک و بهاری الهام گرفته شده است. به طوری که حس خوب اقیانوس را به فرد القا می‌کند. این ادکلن حاوی رایحه پرتغال، گل‌های بهاری، عود و چوب می‌باشد. ترکیب این رایحه‌ها بسیار جذاب و منحصر به فرد است. این محصول حس و حال طبیعت را به آقایان القا می‌کند. همچنین این ادکلن بوی بد تعریق را در روزهای گرم سال پوشش خواهد داد. این محصول نیز بیش از ۵ ساعت ماندگاری دارد.  

معرفی بهترین ادکلن های مردانه

میزان ماندگاری ادکلن

لویی ویتون امبر نومد (Louis Vuitton Omber Nomede

بیش از ۶ ساعت

میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ (Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540)

بیش از ۷ ساعت

تام فورد نویر اکستریم (Tom Ford Noir Extreme)

بیش از ۵ ساعت

اورتو پاریسی مگاماره (Orto Parisi Megamare)

بیش از ۶ ساعت

اشتراک گذاری :

مطالب اخیر :

عضویت در خبرنامه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط