ساعت کاری فروشگاه: شنبه تا پنج شنبه ساعت 9 تا 22

بهترین انتخاب برای عطر سرد در تابستان

درباره عطر حبیبی

بسیاری از موارد عطر سرد و عطرهای گرم معروف و پرطرفدار داری رایحه ی طبیعت هستند. اما طبیعت شامل روایح مختلفی میشود. سلیقه انتخاب عطر ما بسیار به طبع ما بستگی دارد. جالب است، بدانید که عطرها هم مانند غذا طبع خاص خود را دارند. مثلا با استفاده از یک عطر به خصوص، حالت گرما به فردی دست می‌دهد، یا با استفاده از عطری دیگر، حالت سرما توسط یک فرد احساس می‌شود و او سردش می‌شود.

یکی از مهمترین اصولی که در هنگام خرید عطر باید رعایت کنید اهمیت دادن به طبع و سلیقه خود است. یکی از ویژگی های عطر سرد داشتن رایحه ایی خنک است که حس تازگی و طراوت را به شما منتقل می کند. این روایح معمولا از نت های میوه ایی مانند هندوانه، خیار و سایر میوه‌های سرد تشکیل شده است. عطر سرد بر خلاف روایح گرم بسیار مناسب فصل های تابستان و بهار می باشد. شما می توانید با انتخاب یک عطر سرد روزهای تابستانی خود را بسیار دلنشین کنید.

رایحه خنک برای عطر

روایح خنک، ترش، تلخ، سرد و همین طور جنگلی یا وحشی جز عطرهای با طبع سرد می باشند که میتوانند بهترین انتخاب برای روزهای گرم باشند. این روایح باعث میشود که ما تعادل دلنشینی بین گرمای هوا و رایحه خنک عطرمان ایجاد کنیم  همچنین به اطرافیانمان حس خوبی منتقل میشود. عطر و ادکلن معمولا در هوای سرد ماندگاری بیشتری دارند زیرا در هوای سرد گرما و حرارت کم بوده و الکل موجود در عطر کمتر تبخیر میشود.

عطرهای خنک به دلیل داشت طبع سرد ماندگاری کمی دارند به همین خاطر لازم است در طول روز چندین بار آن را بر روی پوست خود اسپری کنید. این عطرها برا افراد گرم مزاج بسیار پیشنهاد میشود. نت های گل محمدی، گل مریم، گل یاس، عطر تیروز جز عطرهای گرم و لطیف هستند که ممکن است برای افراد گرم مزاج باعث بروز سردرد شوند و عطرهایی مانند بوی مشک و بوی چوب خیلی گرم هستند و استفاده از آن‌ها در تابستان، ممکن است اطرافیان را آزار دهد.

اشتراک گذاری :

مطالب اخیر :

عضویت در خبرنامه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط